torsdag 5. februar 2009

Super Mario


Denne dagen var helt utrolig, vi startet dagen med engelsk diskusjon.
Det var faktisk veldig hyggelig, vi diskuterte om leksene våre.
Senere opprettet vi en bruker på glogster.com. Vi fikk noen alternativer, og jeg valgte oppgaven som lød følgende:
"life on the reservations today"
Jeg syntes oppgaven var fantastisk fassinerende, og hadde det gøy når jeg jobbet med den. Så var det lunsje, og jeg ble glad når jeg så at jeg hadde rundstykker i matpakken. Men jeg hadde glemmt drikke, så dagens dilema var hvilken Juice jeg skulle ta. Det ble eplejuice! Uansett, på veien ned til gymen kom Espen med en fantastisk ikke morsom historie, jeg orket ikke å høre på den, men han syntes den var morsom.
I dag hadde vi Vollyball, noe jeg ikke er så god i. Så egentlig syntes jeg det var lit kjedelig. Til slutt var det å hive seg i dusjen for å miste bussen.
Jo jeg vil bare nevne en ekkel ting, og det er at ingen dusjer etter gymen.
Det er syykt ekkelt.
Men siden vi er en svett klasse, går vel det bra.
Bloggen heter Super Mario fordi det var dagens spill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar