fredag 6. februar 2009

Svett fremføring


Idag startet dagen med en svett fremføring, foredragsholderen var ikke så flink.
Under fremføringen fikk jeg vite av Anja at det var bakte poteter i kantina dagen før, noe hun syntes var veldig fasinerende. Da den svette fremføringen var ferdig, hadde vi en geo prøve. Den var hyggelig svett, men klassen fikk et høyt snitt.
Vidre var det lunsje, jeg tenkte at siden prøven gikk så bra. Kunne jeg unde meg en Milkshake. Etter pausen var det samf, min svette gruppe satt seg ned og jobbet flittig. Vi fordelte oppgaver, så nå er det bare å jobbe på. Dagens dilema var om jeg skulle kjøpe en stor milkshake eller en mideum. Det ble en medeium.
Da vi jobbet med samfen begynnte Filip å synge på sin fantastiske sang:
" Play that funky music white boy" Noe som er fantastisk iriterende.
Denne dagen var egentlig ganske svett, og til slutt vil jeg si at Lars-Adrian er svett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar